Цікавить знижка? Напиши в Viber чи Telegram ;)
Все для Вашого комфорту!
Графік роботи:

Будні: 9:00–19:00

Сб: 10:00–15:00

0
Мій кошик
Укр
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань

Bosch (Бош)

Сортування:
за популярністю від дешевих до дорогих від дорогих до дешевих за назвою
Відображення:

Bosch Бош

 Історія бренду Bosch

 Компанія BOSCH на сьогоднішній день переступила рубіж в 130 років з моменту заснування. Бездоганна німецька якість, відповідальне ставлення до справи закріпили за нею імідж, що викликає довіру. Товари бренду не потребують зайвої реклами. Рекомендаціями став багаторічний досвід, відточений до дрібниць. Ім'я засновника вже давно вважається загальним. А принцип: «Краще втратити гроші, ніж довіру» став девізом, що заслуговує повагу. За багаторічну історію розвитку «Robert Bosch GmbH» зі скромної майстерні перетворилася в найбільший концерн, який спеціалізується на обладнанні для автомобілів, побутової техніки, пристроях зв'язку. Секрет успіху простий - необхідно займатися улюбленою справою так, щоб девіз «Продавати краще з кращого» виконувався при будь-яких умовах. А довірчі відносини між партнерами вибудовувати таким чином, щоб постулат «Задоволення ваших партнерів по бізнесу набагато важливіше хвилинної вигоди» неухильно дотримувався.

 Початок шляху

 Роберт Август Бош народився в Німеччині, в невеликому містечку Альбек 23 вересня 1861 р. Син заможного селянина завжди тяжів до точних механізмів, любив працювати руками, мав славу не по-дитячому працьовитого. Батько не заохочував захоплення сина, прагнув виховати інтелігентною, освіченою людиною шанованої професії - священика, аптекаря, вчителя.

Подорослішавши, Роберт наперекір батькам став інженером-електриком і як показала історія, далеко не останньою людиною, що сприяла революційній зміні промислового середовища. Боша визнають одним з родоначальників побутової техніки. Прагнення задовольнити потребу в «помічнику по будинку» підштовхнуло його наполегливо винаходити та доводити свої прилади до досконалості.

 На початку свого шляху Роберт Бош поїхав в США де йому вдалося попрацювати під крилом знаменитого вченого-електромеханіка Томаса Едісона. Талановитий наставник зміцнив його прагнення, змусив повірити в себе, подарував безцінний досвід.

 Молодий Бош повернувся на Батьківщину в віці 25 років, самостійно зайнявся улюбленою справою - заснував майстерню в Штутгарті. Для допомоги найняв єдиного службовця. Основою діяльності стало виготовлення точних і слабкострумних електричних механізмів.

 Для тільки зароджуємої в ті часи електротехніки аналогічні скромні майстерні з мінімальною кількістю співробітників були типовим явищем. Багато відомих концернів, поряд з Bosch, починали саме так.

 Рух у бік успіху

 Часто Бошу доводилося займатися налагодженням пристроїв запалювання для двигунів. Слава про професіоналізм майстра дозволяла замовникам просити не тільки здійснити ремонт, але і спробувати удосконалити агрегати. Одна подібна робота послужила основою винаходу низьковольтного магнето, згодом вподобаного Г. Даймлером. Новий пристрій значно спрощував процедуру приведення автомобіля в дію. Контракт з Даймлером заклав основу серійного виробництва Боша.

 Пристрій показав себе зручним, надійним механізмом. Ця обставина позначилося на значному зростанні продажів автомобілів. Багато компаній звернули на це увагу, поспішили скористатися новинкою. Справи Боша швидко пішли в гору. Значно збільшений попит на пристрій зажадав нових потужностей підприємства. Так почали свою діяльність 2 дочірні фірми, що представляють компанію в Англії, Франції.

 На зорі нового століття заводи Bosch виробляли вже більше 10 тисяч подібних пристроїв, а також супутніх механізмів для автомобільної техніки (освітлювальні прилади, різні датчики, лічильники, покажчики). Виробничі площі (близько 20 тис. м.кв.) з натугою справлялися із завданням, що послужило поштовхом до будівництва нових потужностей. У 1911 р. з'явився новий завод на території Німеччини (близько 37 тис. м.кв.). Зарубіжні представництва також вимагали розширення, адже більшість продукції йшло за кордон. У 1905 р. відкрилося представництво у Франції, в 1906 р. - компанія почала освоювати простори США.

 Успіх виробленої продукції незмінно штовхав до розширення, пошуку нових технологій. До моменту встановлення військової нестабільності Роберта Боша називають найбільш успішним бізнесменом в Німеччині. Дохід в 4 млн. марок на рік вважався високим показником.

 Успіх Bosch для творця означав не тільки зростання економічних показників, але і необхідність вдосконалення робочої системи (особливо це стосується кадрової політики, умов праці). Бош був людиною високих принципів, які задають правильний вектор руху. Погляди бізнесмена часто обганяли час: в далекому 1906 році він впровадив на своїх заводах систему робочого часу по 8 годин, в 1910 р - скорочений графік в суботу. Питання здоров'я, працездатності, охорони праці для Боша завжди мали першорядне значення. Бізнесмен підтримував вільну конкуренцію в торгівельному середовищі, заохочував використання арбітражних дій у виробничій сфері.

 Рішення «побутових питань»

 Розвиток напряму побутових електроприладів дозволив продукції компанії користуватися справді масовим попитом. 30-ті рр. ознаменовані випуском холодильників, електроінструментів (перфоратор, лобзик вперше в світі стали немеханічними). У 50-х рр. компанія випускає плиту, морозильну камеру, пральну, а потім посудомийну машину.

 Визнання техніки Bosch відбувається за рахунок сукупності бездоганного стилю, простоти, зручності експлуатації пристроїв. Компанією розроблені не тільки унікальні моделі, які стали електричними, а й застосовано вдале поєднання функціональних можливостей. Все, що створювалося для комфортного побуту гідно оціненено та визнано споживачами.

 Важкі часи

 Значною перешкодою на шляху розвитку Bosch став період нестабільності в роки Першої світової війни. Німеччина перебувала в скрутному стані. Інфляція, втрата земель, великі міжнародні виплати - це торкнулося кожного. Для Bosch це були серйозні втрати - багато виробничих будівель, представництв за кордоном виявилися втраченими. Частину майна, через багато років, повернули компанії, але на момент кризи це була істотна шкода. Назріла дурна ситуація - доводилося змагатися зі своїми ж колишніми колегами. Щоб з гідністю вистояти знадобилося шукати нові інженерно-конструкторські рішення.

 Протистояння конкурентній боротьбі змусило перейти на абсолютно новий спосіб організації праці - конвеєрну стрічку. Застій автомобільної галузі підштовхнув до пошуку інших напрямків діяльності. Побутова сфера опинилася мудрим рішенням. У 1929 р. повна реструктуризація компанії дозволила вступити в нову еру розвитку.

 Наступне випробування на міцність Bosch отримала від націонал-соціалістичного режиму. У 1933-1945 рр. залишитися осторонь такій великій компанії не представлялося можливим. Важкий воєнний час завдавав серйозної шкоди, істотно пригальмував розвиток Bosch.

 У сучасній дійсності компанія володіє сильною позицією. Конкуренція в сегменті випуску побутової техніки досить висока. Аналогічну продукцію виробляють: Miele, Zanussi, Ariston, Gorenja, Electrolux, Samsung. Компанії Bosch вдається з гідністю тримати марку, адже продукція концерну за довгі роки зарекомендувала себе з найкращого боку. У більшості випадків співвідношення ціна-якість не піддається конкуренції.

 Відновлення і глобальний прорив

 Складний повоєнний час змусив компанію мобілізувати всі сили для якнайшвидшого відновлення. Нестабільне становище не завадило швидко досягти нових успіхів. На початку 50-х рр. компанія вже запустила роботу за кордоном (Індія, Бразилія, Австралія). Період відновлення ознаменований швидким розширенням асортименту продукції, що випускається. У 60-і рр. компанія здійснила справжній прорив у сфері електроніки.

 В результаті численних придбань Bosch розвиває нові напрямки (пакувальна, автоматизована техніка). У 90-і рр. курс розвитку направили на інновації. Багато розробок Bosch стали справжнім проривом, забезпечили не тільки комерційний успіх компанії, але і розвиток глобальних технологій в цілому. Підпорядкування нових напрямків (промисловість, енергетика, будівництво) допомогло компанії зміцнити становище.

 Компанія на просторах сучасності

Зараз компанію «Robert Bosch GmbH» визнають одним з найбільших промислових концернів на території Німеччини. Робота ведеться в 4-х сферах:

  • обладнання для автомобілів;
  • побутова техніка;
  • пристрої зв'язку;
  • засоби виробництва.

 За результатами досліджень починаючи з 2001 р. компанії вдається утримувати лідерство серед визнання покупців. В умовах сучасного конкурентного середовища це справжнє досягнення. Bosch завжди піклувалася про якість, незмінно заслуговуючи визнання покупців. Особливий інтерес представляє захист навколишнього середовища (щороку витрачається близько 100 млн. євро на ці заходи).

 Bosch веде діяльність на підприємствах Німеччини, Іспанії, Франції та інших країн (близько 440 дочірніх компаній на 60 територіях).

 Навіть незважаючи на коливання валютних курсів, що негативно відбивається на основних фінансових показниках, компанія Bosch продовжує звітувати про зростання продажів (5,4% за 2016 г.), чистого прибутку величина якої становить понад 4,5 млрд євро. Компанія визнається одним з найбільших світових постачальників техніки високої точності.

Bosch Бош купити Львів

Розгорнути
Вгору